härlig dag!

Godmorgon!

Vaknade nyss av att Johanna ringde mig, vanligtvis brukar jag inte vara på så bra humör men det va jag för mitt morgonhumör ha blivit mycket bättre nu & jag tro jag vet varför..
Nu sitter jag & dricker kaffe & lyssnar på DJ next summerhit, bästa låten faktiskt!
kan sammanfatta min helg lite kort;

fredags; då blev det förfest hos Daniel med Johanna,Marcus & Linus. Vi hade askul faktiskt, fattade inte varför vi inte stannade hos honom istället för att dra till Akon för där var det kaos, 120personer i hans etta.. men iallafall det var en kul kväll.

lördags; hände inte så mycket, träffade min moster & Thom en stund på Milano på kvällen med familjen & Daniel..
Sen hade jag & Daniel myskväll hemma hos honom & kollade på film, somnade såklart i soffan i slutet av filmen..

söndags; mamma & jag var ute & gick lite, lite för halt för att gå på småvägarna men det var ju så härligt väder. Mot kvällen blev det middag hos Måns & hans mamma, mycket gott & trevligt! Blev vin kl.8 & Solsidan såklart. & som Vanligt blev det s.a.t.c senare. Helt sjukt va jag blir röksugen när jag kollar på den serien.. det är inte bara för att Carrie röker så mycket utan det är bara en vana att jag röker mycket när jag kollar på serien.

jaha idag är det måndag & jag ska till staden för att möta johanna & ta en fika. Tänkte faktiskt gå in idag för det är så fint väder + att jag vill röra på mig lite ;)

måste gå & duscha strax men ska lägga ut lite partybilder från i fredags.

DAGENS CITAT:

Stephen Donaldson - Det finns alltid en vän för det hjärta som har visdom att se det.

Det är en märklig tillfällighet att ordet ärlighet utgör en väsentlig del av ordet härlighet.


tequila :D


haha


Puss :)


Puss :)

(Y)





PUSSHEJ :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0