neeeej, det snöar..

Godmorgon!

Vaknade nyss & nu sitter jag här & dricker kaffe, ha sovit riktigt bra inatt! Känner mig jätte utvilad.
Det enda som jag kan störa mig på är snön , okej det snöar inte mycket men det är bara irreterande att se, vill att det ska bli vår så man kan gå i tunna kläder.
Daniel & jag pratade här om dagen om min blogg, att jag inte uppdaterar så mycket.. då sa han iallafall att han kunde hjälpa mig med min design, då tro jag att jag kommer blogga mera eftersom då är min blogg snygg! Jag & min bror satt kanske för nästan ett år sen & försökte med designen på min blogg men det ville sig inte, haha..  Ne så när designen är klar så lovar jag att jag ska blogga varje dag!
I helgen ska vi iväg, kommer inte ha mobilen på mig hela tiden så ni vet de, skriver mera om detta imorgon.

ne nu måste jag göra mig iordning ska strax iväg.


PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0