HEHE heyy.

uhh jag ha varit riktigt duktig idag!!! gick upp tidigt & va iväg en stund.. när jag kom hem så började jag städa som tusan!! & nu är jag nästan klar. Fint blev det iaf!
Kollade på Big Brother premiären igår & det va skitkul! Kommer att bli kaos i huset för det är så olika människor i huset, kommer bli kul att se.
Jag är världens tönt också.. Sitter & kollar på Glashuset (bigbrother)Live! det är 4 stycken människor som är instängda med varandra. Grejen med glashuset är att dem tävlar om en plats i huset. Det är två stycken som kommer att få komma i BB-huset på Söndag!
Dem är faktiskt riktigt roliga, Det är Gurkan, Roza, Sophie & Jimmie. Jag tror att Gurkan & Roza kommer att få komma in i BB.huset på söndagen. eller ja hoppas! HEHE.

Kom på en sak.. Börjar snart plugga, den 7 mars börjar jag! ser fram emot det faktiskt!
Kollar just nu på min störda katt som står på dörrkanten & piper, seriöst det måste vara ett allvarligt fel på denna katten? Om någon vill ha henne så är det bara att höra av er, hon är ju faktiskt underhållande ;)



sometimes its just not enough..





Pusssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0