ha bara en lektion idag:D

Heej!
Kan berätta vad jag gjorde igår, powerwalkade en massa faktiskt;) duktig!
lagade pasta ha ha!!  & jag kollade på säsongsavslutingen av GOSSIP GIRL , fyy chuck kanske dör!? tänker inte kolla på gossip girl om han dör, han är ju själva programmet!!
haha, där lät jag som värsta besatta tvfreaket;) men ja seriöst jag är ett tvfreak! men inte så hårt längre, förut kunde jag aldrig se en repris, tyckte inte det var samma sak som att kolla när det sändes, men nu överlever jag;)

Idag ha jag som  sagt bara en lektion å då ska vi bara kolla på film, hur gutt som helst! för nu ha vi typ inget seriöst kvar eftersom betygen är satta ! eller jag har affärsengelska kvar men det är inte för jag ligger efter det är för min lärare var i London så vi flyttade upp det sista;)
bli väl prov imorgon efter lunchen sen hem efter det;)
Jag hoppas verkligen på fint väder denna veckan eftersom man inte har något å göra:D


nae nu ska jag sminka mig,


ha en bra måndag:)

PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0