FINT VÄDER!!!! UT Å SOLA MED ER:)

Heeeey!
Igår blev det en powerwalk in till stan i det underbara vädret!! Blev att gå en runda på stan å ta en fika med, myys!
Sen När jag kom hem fixade jag iordning mig sen mötte jag amanda sen började vi förfesta lite här sen kom fia med, satt först på balkongen men fytusan va varmt det va skönt att sitta där en liten stund!! men heyy ska inte klaga på det fina vädret!!!:D
Sedan drog vi till några vänner till mändy å satt å drack ute , lagom varmt där;) drog hem rätt tidigt men det va trevligt där!

Idag ska jag sola hela dagen sen ikv vet jag inte vad som händer, men är öppen för förslag, fast inte utgång!!!!




Ha det bäst!

PUSS:*

Kommentarer
Postat av: .

var ute och solade då men nu är det dåligt väder:(

2010-05-26 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0