Snart helg igen!!

Hej!!!
Snart ska jag till skolan, känns som jag har mycket att göra..
Denna veckan har faktiskt gått fort, har inte hänt något särskilt eller så.
Förra veckan var bäst!!! Vi firade mig hela veckan typ, hur kul som helst!
Började med tisdagen som jag ha skrivit om här i bloggen, sedan onsdagen blev det utgång, en mycket rolig utgång med Mändy å Sanna samt två till.
Torsdagen har Mändy skrivit om på min blogg, tror vår fylla satt kvar tills vi kom till skolan, faktiskt så var det nog en utav dom roligaste dagarna i skolan.

Fredagen så firade vi Linneá hemma hos henne, vi åt god tacos å drack gott vin(tre apor, vitt vin).
Vi förfestade lugnt, sen va vu ju nästan bara tjejer, det var, jag, Julia, Johanna, Melina, Linneá, Greza å Sandy så var det Lilla Simon som var den enda killen på förfesten men tro ha gillade det starkt!! Vi hade superkul på förfesten!
Efter förfesten drog vi till Palace där vi hade hur kul som helst!! Bra musik å "lagom" med folk! Tror vi dansade i ca 2,5 timme i streck!! rökte bara en gång sen jag kom in på palace. Asbra jue!!
Blev ingen efterfest för min del för jag skulle upp tidigt på lördagen så åkte hem direkt efter utgången!

Lördags så hade jag kalas för min kära släkt! Det var kul, men jag var tvungen att åka in till stan innan 4 för jag hade inte köpt en födelsedagsfest klänning än (jag hade lagt undan en i stan men har inte haft tid å köpa den eller prova den) Mycket stress blev det för jag gillade inte klänningen.. Så fick va tvungen att hitta en annan, & det gjorde jag! Jättefin klänning!!

När jag kom hem efter stan så var det bara att göra sig iordning för mina kompisar skulle komma om en stund!
Kan säga att förfesten här var askul!!!! Trevlig stämning, alla var på festhumör men inte för mycket festhumör!! A, mycket lyckad förfest! Utgången var också rolig!
Söndagen blev det att kolla på fotboll för min bror spelade!
Hände inte så mycket mer den dagen.


Japp, det är vad som hände förra veckan!
Denna veckan ha varit betydligt lugnare;)
& det ska helgen också bli.
Ska inte festa förens jag åker till Stockholm den 1April!!

ha det bra allihoppa:)

Pyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0