lurade!!!

ja, trodde våren var på g men nej nej fortfarande vinter å det suger!
Det va sol idag så det va ganska skönt å mysigt.
Första veckan i skolan efter lovet å det kändes skönt att komma tillbaka till skolan igår.
Igår hade vi superkul i skolan, kommer verkligen sakna vårat gäng i skolan när vi tar studenten.
Därför vi ta vara på tiden nu å ha så kul som möjligt i skolan!
Idag hade vi också kul, mycket humor hela dagen;) Vi spelade in reklamfilmen idag på morgonen å det va kul bara att jag hade glömt hur dålig jag va på repliker, ha ha! men i slutändan så gick det bra, det roliga var att jag pratade under hela inspelningen typ bara att Linneá å jag säger hej tillsammans å i slutet säger vi: Glöm inte legitimation! men jag säger legget å Linneá säger legitimation så börjar vi såklart skratta. Men det roliga som sagt var att hon sa två saker men ändå så står hon bredvid å kollar ner i golvet haha!!!  Iaf så kommer vi inte ha visning för allmänheten av den filmen utan bara för vår lärare;)
Soft dag idag iaf, fick sluta runt 1 idag sen ha jag sovit hela dagen tills nu! så skönt!

Madde(vår svenskalärare) säger:
hur många är ni i gruppen
Jag svarar: 4:D haha å kollar på Linneá som jag syftar på inte får vara med;)
Sedan ska vi redovisa våra svar.
Madde säger: Ni längst nere, emelie?
Jag svarar: aa vår grupp heter dem 4 vännerna å Linneá ;)
hahahahah!!!! aldrig skrattat åt en människa så mycket som i måndags, spelade ingen roll var hon gjorde så skrattade jag;)
Vi skämtade bara att vi mobbade henne(a)
Ja, ni andra tycker nog inte det är kul men jag vet några stycken som tycker det å ville att jag skulle skriva in det här;)
Varit två goa dagar i skolan & imorgon är det praktik igen, känns också gutt!
Är värsta posetiv igen, känns skönt som satan, klaga inte lika mycket! Skrattar bara åt allt! Det är så man ska göra, använda sin humor om man känner sig nere. Tror jag ha fått en tidig vårkick, är glad & trevlig å vill göra massa roliga saker, tycker inte skolan eller praktiken är jobbig. Så skön känsla :)


"Livet blir bättre när man vet vart man ska" - Ken Rings låt måste vi dra!
Lyssnar på den igen nu asmycket:)



Pyyyss Pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0