K-kinda busy !!!

Hellohello!!

Mässan gick bra igår! mycket folk å mycket liv! Vi åkte dit kl. halv 8 & kom hem kl.21. Så när jag kom hem duschade jag sen gick jag å la mig, somnade nästan på direkten.
Idag ha jag varit ledig så jag ha varit i stan å lunchat med mamma i det fina vädret. värtsa myyyys.
Åå ha världens pms känner jag.. ena stunden tycker jag synd om mig själv å andra stunden så är jag bara trött och irreterad.. så jobbigt att alltid känna så  en gång i månaden!!! Känns som att hela livet kretsar runt detta, först har man pms sen när man ha mens så har man mensvärk sen efter mensen så har man efterpms (eller vissa har det, jag har det ibland) å ja det va hela månaden.. inte kul att vara tjej..

ja det är synd om tjejer!!!
& påpekade att jag har pms därför jag är som jag är nu..

äe ska sova strax, hoppas på att detta humöret blir bättre!!!


Pusspåer:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0