Fredag:D

Hellu:)

Va veckorna går fort!? helt sjukt, fast det är ju bra för nästa vecka så åker jag till Stockholm!!! Ska bli hur kul som helst, blir partyy, shoppa & fika på mysiga cafée. Fundera på att färga mina ögonbrun å ögonfransar fast i olika färger, brunt å svart! blir nog fint!
Just nu sitter jag lyssnar på Beyonce ft Lady gaga- Telephone & bli lite småpepp på att festa ikväll faktiskt!! men fåse hur det blir men den saken!!! Iaf så skinner solen & det är så skönt å fint, våren är ju strax här eller den är redan här!!! Love it!!! å glöm inte att ställa om klockan på söndag till sommartid(alltså ställa tillbaka en timme).

Ne ska äta lite frulle sen ska jag tall praktiken.

Ikväll kommer Amanda Jensen till Palace, be there!!
Imorgon lady´s night på Palace, be there!!!




Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Ödla

Klockan ska vridas en timme framåt du :P

2010-03-27 @ 17:04:32
Postat av: mli:)

hehe aa jag vet, tänkte lite fel där;)

2010-03-28 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0