20 ÅR IDAG :D:D

Grattis till mig;)


Vaknade runt 6tiden drog å duschade sedan när jag kom ut ur duschen hade mamma gjort frukostbricka, jättegulligt av henne.
Jag drog till skolan där det blev mycket gratulationer, i skolan så fixade vårt UF-företag med montern som vi ska ha till utställningen i Hultsfred. Efter det blev det lunch då jag å fia lunchade tillsammans, å ni kommer skratta åt detta!!! Haha för det gör jag redan, Fia bestämde sig för att få alla elever och restuarangsgästerna att börja sjunga för mig, men det blev ett litet problem, att fia fick sjunga själv medan några stod upp !! Ha ha! men i slutet så kom grekerna igång å apploderade åt mig å fia å skrek grattis, !!! men ett stort tack till Fia som vågade detta :D gulligt av dig:)
Efter det så fick jag skjuts av Amanda å hennes papi hem, hemma hann jag inte göra så mycket utan åt något litet sedan ringde Dino då vi skulle dra till systemet å köpa vin, va en rätt skön känsla att få gå in där, känner mig som en stor flicka nu, är faktiskt vuxen på riktigt nu. ååå scary!!! fast en skön känsla.
Mot kvällen kom girlens å Simon till mig då vi fikade å firade för fullt hela kvällen.
Kvällen slutade med en runda till KM där vi kollade fotboll å nu är jag hemma å tänker faktiskt avsluta min födelsedag med scrubs på tvn å något snacks sen sova.
Låter skönt va?
det tycker jag iaf;)

ja mina vänner, är jättenöjd med presenterna idag, fick min älskade volym master:D:D så nu folket kommer mitt hår ha MYCKET volym!!!
hähä

Planeringen under veckan lyder såhär att imorgon ska jag dra ut å festa!
på torsdag chilldag/plugga sönder!
fredag ska vi fira Linneá som fyller 19 år.
Lördag fira mig hela dagen, först släktingarna då blir det middag först sedan på kvällen blir det förfest med ett par goa vänner med mycket roliga spel.
söndag så vet vi alla att jag kommer vara jättetrött men ska faktiskt plugga en massa!

aaa det va väl allt!








gamla bilder men tråkigt att inte lägga in bilder;)

ha det så bra allaihoppa!


PYSS!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0