härligt väder!!!

Heej:)
igår blev det vrekligen steeeek!!! var först på min sista dag på praktiken.. lite sad faktiskt!! men vi gjorde dagen kul ändå:)
Efter praktiken så drog jag å Linnea till parken där vi träffade lite vänner å kollade på Jennys bal å solade, hur härligt som helst! men det dumma är att jag knappt blir brun!? men ska ligga i med solningen!!
Men hur som helst så sen på kvällen blev det parken igen med hela gänget, hur kul som helst:D
blev utgång på det med, eller ja, vi satt på bistros uteservering men mys var det:)


här kommer lite bilder:)




juls å jag<3



linnea,juls å me:)<3


ha en underbar dag allihoppa!!


PUSS:*

Kommentarer
Postat av: micke

rapade du av ölen emelie:)

2010-06-05 @ 21:42:57
Postat av: mli

inga kommentarer!! du är ju sjuk..

2010-06-06 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0