en vecka kvar till studenten!!!!!

:D lalala!!! pepp

heeej.!
idag blev det skolan en stund, sen staaaan å en glass på Ben&Jerrys mums! drog hem till juls där hon klippte av mitt hår;) ne men blev helt nöjd!!!:)
kan ta kort på mig imorgon så få ni se!
annars så kom jag hem runt 5 tiden var helt plaskvåt... jag skulle med bussen från jullan å då ösregnade det å hade inte tid å fråga om ett paraply så sprang i regnet till bussen då jag blev asblöt sen bytte jag buss i stan då jag blev blöt igen sen gick jag från pressbyron då jag blev fett blöt, såg ut som om någon hade kastat i mig i vattnet!!! Får väl hoppas att det inte regna så på studenten,haha!!
Nu ska jag titta på tv sen sova.



PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0