ao galet!!

Heeeej hallå dagboken,haha ne men bloggen!:)

igår började dagen men att vi åkte till ösderåkra där vi gjorde oss iordning sen drog vi till bergkvara för att kolla på matchen mellan bergkvara-djurgården som slutade med 0-3. men kan inte säga att det var en överlägsen match ändån för bergkvara kämpade på & var jätteduktiga!!! Kändes rätt häftigt att djurgården kom till lilla bergkvara & spelade.
Efter matchen drog vi till söderåkra & började göra oss iordning till festen på skytteholmen, innan skytteholmen var vi på förfest  nära dahlskär sen var vi hos någon kalle där det var jättetrevligt.
När alla var fulla & glada så drog vi oss emot skytteholmen.
Där det var lite folk till en början men sedan strömmade det in människor & kvällen blev mer & mer händelserik.
Det roliga var nog att djurgårdspelarna var med & festade, slutade med att halva vår släkt satt med tränarna å diskuterade fotboll & massa annat, & fick dansa med carlos också den nya tränaren. riktigt rolig kväll.
Nu ser jag fram emot byafesten då jag ska spela också, kommer bli riktigt kul & hela släkten kommer att delta med.


äe nu ska jag dricka kaffe sen dra mig mot affären!


Pusshej:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0