snapsa hostmedicin..

Hellu!
Igår va det första dagen i skolan å den va helt okej:)
rolig dag å mycket flummig.
yes, jag är typ sjuk, ha hostattacker på nätterna så jag inte kan sova ens en minut..
så köpte hostmedicin igår som smakar asäckligt! få backflash från när man snapsa lakrisdrycker som jag inte gillar!
så det är en plåga att ta hostmedicinen men min hals blir bättre å bättre så det är bra:)
ser ut att bli en rolig vecka iaf, men skriver inte om det nu utan imorgon får ni reda på det:)
lite hemlighetsfull idag, hihi;)



mittbena:D va de fint? det tycker jag iaf !


my hair:) ( min mamma i bakgruden.. )



min katt i min pälsmössa:D söt va;) (det va svårt att få katten vara still så ni för nöja er med detta kortet)



PusspåER<3

Kommentarer
Postat av: Michael Barck

Jo, du bli mycket fin på bilderna. Det har du alltid blivit enligt mig:)

2010-01-12 @ 22:13:56
URL: http://beeko.blogg.se/
Postat av: mli

jasså, tack du:)

2010-01-13 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0