Lovet är slut..

men inte för mig,hah;)

jag börjar på måndagen å det är så skönt! lovet ha gått så fort, å hela lovet ha varit crazy..
häromdagen va jag på bio med en massa, vi kollade på Avatar & den va sjukt bra! men sjukt lång.
som dom lever i filmen vill jag leva;)
igår va jag först med Lillis på stan sedan sällskapade simon oss sedan gick Lillis till micke.
Jag å simon kollade runt lite i stan sedan drog vi hem till mig där vi åt lite å kollade på film. sen åkte vi samma buss in till stan där simon drog hem å jag drog till micke eller utanför honom där alla stod sedan drog vi in till palace. Jag å Julia va dom enda som inte drack av våra kompisar men vi hade kul ändån. händelserik kväll faktiskt!
Imorgon blir det chilldag på fredagen blir det bio med girlsen å vi ska se har du hört ryktet om  morgans, tro det är asrolig:)
sedan efter bion blir det the trend där det är tjejkväll å tim från mammas pojkar gästar, kommer bli en rolig kväll:)


hinner inte skriva mera nu, men ha det bra:)


PusspåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0