kör en vit månad & håller huvudet högt!

yes ni hörde rätt:D

ne men känns lite som att man måste chilla lite med festandet å fokusera på skolan å träningen. det ha varit helt crazy dom senaste dagarna. klart att jag kan gå ut å ta det lugnt men känns som att dethär halvåret som är kvar ska jag ta vara på skolan å köra hårt å göra det bästa:)
ha nog glidigt lite i höstterminen men nu ska jag inte vara hemma någon dag om jag inte är dödssjuk, mitt nyårslöfte!!!
måste skaffa mig ett helgjobb om det ska bli Malta om 2månader!!!
aha kan säga att dem senaste dagarna ha väl varit crazy å bra men också för mycket.
så mycket i tankarna just nu så det nästan är svårt att fokusera på något viktigt..
måste fixa till några grejer nu innan lovet är slut som gör att man är ofokuserad.
Ikväll blir det bio, avatar. hoppas den är bra, har iaf hört att den är bra:)
så mys dag kan man säga att det blir! mycket behövligt!

jahopp det va väl allt.


PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0