Har ni hört ryktet om Morgans?

jag har;) haha!
kom  inte på en bra rubrik så det blev som det blev;)

men hej alla vänner:)
har nog inte uppdaterat på några dagar känner mig så dålig på detta men nu är jag på gång igen.
tidigare i veckan ha jag umgåts med Lillis för det mesta å vi ha väl gjort en massa grejer typ sprungit runt överallt känns som om jag inte ha varit hemma å andats på flera veckor så nu är jag hemma å andas å är så övertrött.
haha, sitter typ å skrattar över gårdagen.
jahaopp då kan jag berätta vad jag gjorde igår då,
vi var på bio igår, jag,lillis,nudju,linnea,sabina & robert på "Har ni hört ryktet om Morgans" & den va riktigt rolig & bra kanske inte den bästa filmen jag ha sett men den va bra så den rekomdera jag att se.
efter bion drar några av oss till Corner där vi satt ganska länge å hade det trevligt sedan drog jag å Linnea till bistro där vi mötte Lillis & Jullan. The trend hade ordnat så Tim å Jane från Mamma pojkar kom dit å Jackie från Paradise Hotel kom dit å gästade å festade & så var det tjejkväll från kl.22-23 så det var hur kul som helst å soft att vi bara va tjejer som va där i början.
efter en stund när vi ha dansat å sånt så samlar vi mod & går upp till gästerna å sätter oss där å pratar å ha kul med dom där det också bjöds på drinkar:)
Jag satt mest & pratade med Tims bror Kalle som är Dj i Malmö för jag tyckte han va en riktigt rolig kille, tiden gick å gick å vi sprang runt lite satt ner å hade det trevligt å klockan blev väl sådär 1 då va jag tvungen att springa till en kompis som satt på corner å informera att vi är bjudna på efterfest med jackie,tim å jane.
sedan sprang jag tillbaka då hade tydligen kalle druckit för mycket så jag tog hand om honom å frågade honom om han ville till hotellet sålänge å vila innan efterfesten & det ville han så jag hämtade min kompis så drog vi till first hotel där vi vilade allihoppa en stund sedan kom han på att han ville inte efterfesta å tim ringde å frågade om vi alla skulle komma till en efterfest någon annanstans än hotellet då sa han nej så då drog jag å min kompis hem med taxin.
tänkte jaha det av väl en händelserik kväll synd att det inte blev någon efterfest för jag va riktigt pepp på det..
så vi går av vid mig å går förbi en lägenhet där vi ser en massa människor dansa å sånt å jag ser på väggen att det står the trend så då tänkte jag att jag kan gå in å iaf fråga om en cigg för mina va slut så vi plingade på dörren å så öppnades dörren, & det av Tim som öppnade dörren. direkt sa han, va är min bror. jag skrattade å sa att han ligger på hotellet deckad å säker. å tim frågar vill ni efterfesta då, så vi sa ja å stiger på där det va en massa människor å Jackie å ägarna av The trend. Vi snackade mest med Jackie å hon snackade en massa om Paradise Hotel, massa gossip, askul !
så ja en lyckad kväll kan man säga:)
kom hem runt 6 men vi bestämde oss för att inte sova för vi skulle ändå åka vid 8 till Nybro på fotbollscupen men vi deckade i en timme sedan drog vi till cupen där vi hade väldigt kul eftersom vi va övertrötta :)

Ha inte haft såhär kul på länge ! man ha alltid kul med rätt kompisar:)

nu ska jag sova för jag ha inte sovit på ett dygn eller något.

ha det bra :)

PUSSpåER<3




Lillis med sitt älskade skumpa;)


Tim:)



:)


:)


Linnea Jackie Kalle:)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0