de är dax för fredagsmyyyys;)

nae inget fredagsmys ikväll, men där emot blir det lite ferre:)
kör som vanligt en liten förfest här sen blir det utgång!
märker hur jag bara uppdaterar på helgerna å det är inte bra för man måste skriva varje dag oavsett om det inte är något roligt som ha hänt.
så jag ber om ursäkt ska bli ändringar på detta.
denna veckan ha varit helt okej, ha bara varit ovanligt trött å tjurig men jag vet varför ha haft världens pms..  men inte nu längre för nu är jag glad, ska strax till praktiken å Lillis ska följa med mig som min högra hand;) efter skolan så ska jag gå en runda på stan, tänkte hitta jeansleggins eller vanliga..
kanske ska köpa någon tunika/klänning men troligtvis blir det något långt linne å jeans ikväll för kallt för att se fancy ut ikväll !
snart ska jag väcka min bror å lillis det är bara jag som går upp så tidigt i detta hus;)
hur skönt som helst att gå upp tidigt å det är tyst å lugnt, sen sätta sig å titta på vakna med the voice med kaffen i handen, det bästa på morgonen.


på lördag vill jag gå på bio, är det någon/några som är på?
vill gå på Farsan om det ha varit biopremiär på den än;)
ne men hör av er gott folk, sms mig så bokar jag:)


nu måste jag väcka idioterna;)


PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: mamma

låter som det går bra hemma när jag är borta kramiz

2010-01-29 @ 08:33:47
Postat av: Anonym

ja visst

2010-01-29 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0