back on track

Hellu bloggen:)
idag ha jag varit i skolan, det gick fint. så tråkigt väder bara..
nu känner jag att jag ska köra järnet månaderna som är kvar i skolan! å satsa 110%
så då menar jag att det blir inte så mycket fritid som jag brukar ha utan ska fokusera:)
så det blir en lugn helg denna helgen men nästa blir det tjejkväll, först middag sen utgång men en lugn utgång:)
ha faktiskt kommit på att man kan ha roligt utan alkohol när man går ut;) bara man ha rätta inställningen.

nu ska jag börja planera min 20-årsfest, blir nog middag sedan förfest sen utgång!
& börjat planera 3:ornas avslutingsfest, eller börjat är i slutet av planeringen för festen kommer äga rum i februari!


Å ni glöm inte å kolla på pardise hotel ikväll å imorgon är det andra avenyn säsongspremiär tro det är som vanligt kl.9 :)

allt från mig.

PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0