alla <3 dag.

Hej:)
idag är det alla hjärtans dag , tycker seriöst det är en överskattad dag.
Okej att man planera att ha en mysig dag med sin pojkvän/flickvän att det är en speciell dag då man verkligen hitta på något men tycker fortfarande att det är en överskattad dag. Om jag ska fira den dagen seriöst så ha typ som ett tema ute på något ställe typ som palace att man ska gå in med en dejt å att man ska ha på sig särskilda kläder å sånt, det vore kul.
Anyway så ha min helg varit trevlig, jobbat & umgåts med goa vänner.

Nu ska jag läsa min bok Ett öga rött . Tycker den är asgo fast svår att förstå ibland för den är skriven i rinkebysvenska men bra bok iaf.



PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0