åå det snöar:(

Hej alla:)
det snöar en massa, bli så sur på detta vädret.. hatar att det är kallt å blött..
anyway så sitter jag å dunkar papi chulo här, ha ha! den är så bra;)
igår träffade jag Simon som jag inte ha träffat på länge efter det följde jag med & tittade på Dinos "lägenhet", väldigt fint.  Ikväll tro jag nog att vi kör en förfest där sen blir det Harrys/volym. Är faktiskt riktigt pepp på att gå ut ikväll, brukar inte vara det mitt i veckan men idag så ska det festas förfullt:D

Funderade på att byta min blogg till Finest.se, eller vad tycker ni?
Tro jag få mer läsare där & fler randoms som läser & komentera den.
Men jag funderar bara på det..


Nu ska jag fixa det sista sen drar jag till min praktik, hoppas jag ha lite å göra idag, vill hem tidigt ska nämligen storstäda i mitt rum om jag hinner för jag orka inte ens kolla in här , ser förjävligt ut!!!!
Nae nu ska jag fixifiX å lyssna på prince-kiss, den är så braa:)))))



PUSSpåER<3
/only urs mli

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha kvar denna=))))

2010-02-17 @ 15:26:18
Postat av: Anonym

ajo, funderar på det för annars försvinner mina inlägg å det är ju det som är det tråkiga, så jag stannar nog:D

2010-02-18 @ 19:45:03
Postat av: mli:)

ao jo funderar på det eftersom alla mina inlägg kommer försvinna om jag byter så jag tro jag stannar kvar:)

2010-02-18 @ 19:46:46
Postat av: Anonym

hej, jag har en veckans blogg tävling i min blogg om du vill vara med klicka på länken :http://guldvivan.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-tavling.html#comment

2010-02-22 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0