23 februari å det snöar fortfarande..

hej alla bloggläsare:)
förlåt för jag inte ha uppdaterat på länge men ha ingen bra ursäkt till det, bara varit upptagen å massa.
Nu ha jag sportlov å det kändes väldigt behövligt,  så trist väder bara. Jag gillar absolut inte snö! Jag gillar vår, sommar & början av hösten. Som ni kanske märker så gillar jag när det är varmt.
Dom senaste dagarna ha jag tagit det lugnt eller sen i lördags. I fredags var jag där emot ute å festade !
Ha inte riktigt planerat denna veckan men en sak jag ska göra varje dag är att träna, om jag ska ut å gå eller bara en friskispass eller något sånt. Känns verkligen som man ha kommit ur form..  Så nu jävlar ska jag bli fitt. !!
Nån dag i helgen har jag & en kompis bestämt oss för att äta middag ute & ha en myskväll på stan. Annars är jag bara sugen på att åka till Stockholm eller Göteborg å shoppa å mysa på en massa caféen, jag är ett caféfreak, älskar att bara sitta flera timmar med en kompis å dricka nån kaffe å snacka en massa, det mysigaste jag vet.!!
Fåse hur det bli denna veckan kan säga att jag är ganska spontan så det förvåna mig inte om man åker iväg 2 dagar till huvudstaden eller götet.
Nu ska jag dricka mitt kaffe sedan blir det väll att gå ut å powerwalka med mandy:)



PUSSpåER<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0