-dem ha alltid en baktanke..

yes,då menar jag killar !
För några dagar sen åkte jag å en kompis med en annan kompis så satt killarna å snackade om tjejkompisar, en av dem sa att han skulle nog aldrig kunna ha en bästa tjejkompis som han inte skulle göra något med. då menade han att en kille ha oftast en baktanke när dem umgås med en tjej, kanske att strula med henne, kanske att ha sex med henne. En sak dem inte kan hjälpa utan att det bara är så.
Jag håller med ganska mycket i det han sa, jag tror nog att dem flesta killkompisarna som man umgås med själva ha nog en baktanke. Tänk såhär, när man väljer en vän så väljer man en som om man väljer en partner, är han/hon snygg, trevlig,bra humor osv.. Så då har man oftast en kompis som man tycker är snygg, eller hur?
Då är det lätt att attraheras av kompisen, då blir det automatiskt att någon av killen eller tjejen har en "baktanke" alltså man kanske inte tänker den innan så utan när man umgås så kan det lätt bli att man attraheras av varandra eller den ena av den andra. Så det är därför det är svårt att ha tjejkompisar för killar å svårt för oss med, fast tycker att vi tjejer ha det nog ganska lätt att vara kompisar med killar.
Iaf jag, jag kan säga att jag har väldigt roligt när jag umgås med killar, lättare att prata å skratta. Så umgås jag med människor från många kretsar det vill säga sånna som jag kanske aldrig skulle kunna dejta.
Därför blir det lättare att umgås med killar utan att ha den baktanken, men dem kanske ha den baktanken?
det vet inte jag säkert om dem inte har..
Så killar!!! va kompis med tjejer som ni inte känner er attraherad av, bara ett tips.
Jag är ingen expert men ville bara dra upp detta eftersom det förekommer i många samtal å i vardagen för många som tycker att det är jobbigt med killkompisar som man är jättebra kompis med som vill ha sex/strula med en.
Eller så skärper sig både tjejer å killar så man kan vara vänner som om man umgås med sina tjejkompisar/killkompisar !

yes de va de!

Varit på praktiken idag, va först hos fabror doktorn på morgonen å det gick nog helt ok.
På praktiken så låser jag in mig själv på toan på övervåningen.. Jag fick lite smått panik men läget av under kontroll, tänkte att jag skriker hallå & banka på dörren så hårt jag kan så måste någon höra mig å det gjorde min chef efter 15min, ha ha! Skönt att komma ut där ifrån;)
nu sitter jag här & skriver sen blir det att dra iväg.


PUSSpåER<3

Kommentarer
Postat av: :)

helt rätt:)

2010-02-11 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0