you can count on me like 1,2,3.. I be there..

I can count on you like 4,3,2 & you be there
that's what friends do.



Heej igen!
Blev lite middagsbjudning här hemma, riktigt trevligt & gott.
Nu är det lite fika här hemma med blåbärspaj & kaffe medans vi tittar på sex and the city som jag ha sett hundra tusen gånger men det spelar ingen roll älskar s.a.t.c !!
Har även varit duktig som ha hunnit & städat emellan allt, drog med dammsugan medans dem kollade på tvn i reklamen , fixade disken & massa. Men tycker det är kul att fixa med massa saker & ha ordning & reda.
Nu ska jag dricka mitt kaffe & vara social!


& jag ha tagit texten från Bruno Mars- count on me



Ha en bra lördagkväll allihoppa!

Byee!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0