tisdag & jag är dålig på att uppdatera..

Heeej!

Nu ska jag berätta om vad jag ha gjort idag, alla tråkiga sysslor jag ha gjort hemma..
ha städat hela lägenheten, lagat mat, fixat rummet med ny hylla! jag ha tvättat så är precis klar med allt. Är nöjd som satan!
Va förbi albu & la över lite dhw på externa hårdisken så ska kolla på de avsnittet jag missade förra veckan & ikväll är det säsongsavsluting av dhw, hoppas det blir spännande avsnitt ;)
seriefreak är jag till tusen !!!

det jag måste köpa nu är två 80sängar till min dubbelsäng för jag ha två 120 här hemma & dem får ej plats.. sen är allt klart typ. Jo ska måla mitt rum vitt & sen sätta upp en fondvägg, kommer bli fint!
Ska även se om jag få måla hela vardagsrummet vitt sen tappsera om hallen & köket så tycker jag nog allt är perfekt.
blivit sån hemmafru..


nu ska jag kolla på dhw.


Byee

Kommentarer
Postat av: Danne

Varför ska du fixa allt nu ?? när din mamma ska snart flytta :P

2010-12-14 @ 18:27:29
Postat av: mli:)

för att väggarna ser inte okej ut så lägenheten blir godkänd när vi flyttar eller så bor jag å robban kvar när hon flyttar & då måste jag fixa iordning allt som jag vill ha det ;)

2010-12-14 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0