onsdag!

Heey
Ska strax iväg med amanda & cilla till stan & göra lite ärenden.
igår var en supermysig dag & fick mycket gjort. idag ha jag städat sönder, ha dammsugit tre gånger redan, det är päls överallt så man måste gå med dammsugan efter mina katter...
sen ha jag fått låna min grannes lägenhet medans han är i sthlm så det är gutt det. när man vill vara helt ensam så dra man in dit ;)
imorgon ska vi fira liljulafton med johanna. då ska vi äta god mat, byta julklappar & spela bingolotto.hoppas man vinner något!! ha inte spelat sen flera år tillbaka.. ha ha!!!
ne blir mysigt imorgon!

nehe nu ska jag klä på mig jackan å skorna sen dra mot stan!


byeee
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0