mondaymorning!

heeey.
ha inte skrivit sen i fredags, rätt dåligt av mig. Men vi va hos Peter först å hade jättekul, det va fia,amanda,daniel,peter & johanna. runt 9tiden drog vi till oxhagen, där va det också kul. Hela kvällen var rolig & avslappnande. slutade iallafall med att jag & daniel drog till max i slutet av kvällen där vi träffade min granne sedan träffade jag min bror & drog hemmåt.
i lördags firade vi morfar med riktigt goood mat & trevliga släktingar! & det va ju också samma dag som vattnet försvann, kändes lite jobbigt. Men det va inte hela världen.
på kvällen blev det först daniel där vi sjöng kareoke med hans mamma sen kom johanna sen bistro som jag tyckte va tråkigt eftersom det bara va småbarn där inne & sen missade vi modevisningen, va det ngt att ha förresten?
fikade lite på corner gjorde vi sen på natten, ne det va väl en helt okej lördag bortsett att det inte fanns något vatten & att vi gick ut..

Känns som denna helgen ha varit lång, man ha hunnit med mycket iaf! & det är bra!
igår va det säsongsavslutning av gossip girl, bra avsnitt. Ska se om jag hinner kolla mera One Tree Hill idag, ska nämligen först nu på möte med en izak om volentärjobbet med amanda!
sedan tänkte jag prata med mamma om vi ska baka lite julbak på eftermiddagen så man kommer in i själva julstämningen!
är iallafall mycket glad! allt känns riktigt bra, känns som julen kommer bli en mysig dag, framtiden känns riktigt bra faktiskt för en gångs skull så vet jag vad jag vill göra. & när man tycker om någon mycket så förändrar det en mycket man bli glad, riktigt glad. så ja glaaaad är jag!

hoppas amanda ställde klockan på halv 8 skrev redan godmorgon vid halv 7 men inget svar så vi håller tummarna på halv 8 ;)
nu ska jag hämta lite mera kaffe & kolla på Nannyyy.


Byeee
PUSS<3


:)

länge sen ;)



länge sen ;)


haha ja länge sen, sen va som pågår här hemma få ni ej veta ;)
men en riktigt go kväll va det där :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är vaaaken :D

2010-12-20 @ 08:19:08
Postat av: mli:)

bra mändy :D

2010-12-20 @ 08:20:00
Postat av: Jokko

Kvällen från den sista bilden var galet länge sedan med Gud så kul vu hade :P haha

2010-12-20 @ 14:32:03
Postat av: mli:)

ja herregud, riktigt rolig va den ;)

2010-12-20 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0