min hjärna är inte i funktion idag.

Heey
idag ha jag varit i stan med amanda & fia! mycket trevligt.
träffade johanna & daniel i stan! blev fika på dream.
sedan gick jag & johanna själva & julhandlade förfullt, va inne i prydnatsaffärer, bästa affärerna.
hände en rolig situation i en affär då johanna ska köpa whiskyglas, 6 st i en kartong.
då säger hon i kassan vill ni ha dem inslagna, då säger jag : ska du slå in alla glasen?
hon säger: eh nee, ska bara kolla så dem är hela.. om du nu vill att jag ska göra det skulle jag säga nej för det är ett rent helvete att slå in alla glas.(& dessutom låg dem i en kartong..) jag säger: haha förlåt inte min dag idag med tänkandet.
nee men det slutade inte där heller..
avslöjade vad robert min bror skulle få i present av mig.
han frågar mig, vart är mitt snus, jag säger ha ej det men ha köpt julklapp åt dig idag, han smilar för fullt & säger vart är mitt snus igen, då säger jag aa robert du ska få en tröja sen tänkte jag: ohh gud vad tänker jag med..
men tur att jag inte sa vad det va för någon tröja eller färg ;)

ne nu ska jag lägga mig i soffan å vila min hjärna, kanske behövs!


Byee.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0