Lördag!

Hej & godmorgon !

Igår färgade jag mitt hår & klippte mig hos JuliaEr frisör , blev jäättenöjd! Tack Julia ännu en gång!
Blev lite party hemma hos akon igår, det var kul!
Det roliga igår va att jag & Johanna halkade ute igår eller ja det va hon som gjorde det & tog med mig i fallet, men ett gott skratt fick vi iallafall! Visste att vi skulle trilla någon gång ute för det är så jävla halt, tur att man inte trillade som en som jag såg en gång från bussen, ha ha. Ne satt på bussen & kollade ut genom fönstret & då ser jag en kille på cykel som försöker köra om bussen & precis bredvid bussen dra han om kull för det är så halt ute , kunde inget annat än att skratta men tyckte lite synd om honom för det va mycket folk på bussen..

Nu sitter jag & dricker mitt kaffe & lyssnar på musik, har precis badat, superskönt!
idag tro jag det blir middag här hemma iallafall! blir trevligt det!

ne nu ska jag göra lite nytta här hemma..


kommer snart ut bilder på mig i den nya färgen!


Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0