How do I know?

Vad jag vill?

Ne gud så seriöst..

Heeeeeej jag är tillbaka :D

Kom nyss hem från mina goda grannar, där är det alltid trevligt kan jag säga!
Kollade fotboll & en jättebra serie som jag inte kommer på namnet på men kan skriva vad den handlar om, handlar om att alla blir zombies & några klara sig & är människor så få man följa dessa männsikor hur dem överlever.
Ska ta reda på vad den heter.

Ja ha inte skrivit sen studenten & ja det ha hänt mycket.
Ja tog slut mellan mig & min kille strax där efter sen hände inget så utan började jobba under sommaren va borta rätt mycket som va väldigt skönt, slippa tänka på det mesta. Rikigt kul att vara borta så mycket i somras, när jag väl kom hem så tyckte jag själv att jag ha vuxit en hel del i mig själv, mognat mycket. Tänker lite annorlunda nu. Det är bra!
Tiden ha bara runnit iväg tycker jag, hänt mycket men ändå inget speciellt så utan allt ha rullat på & det är redan december, det som ha hänt är nog att man ha träffat en hel del bra vänner nu & man ha inte dessa småproblem som man hade i skolan som bara va så onödiga.
Jag är glad att tiden ha gått fort & allt ha rullat på som det ska.
Fick mig en liten läxa i september eller läxa & läxa men lärde mig att ha kontroll över dig själv men också ha kontroll över männsikor du träffar så dem inte är fel männsikor..
det är det enda jag säger om det.

Känner inte för att fira jul heller, vet inte varför. klart jag älskar min släkt men det är inte dom utan ha inte lust detta året att just fira det med traditioner. Vill göra något annat eller bara låta den dagen vara som en helt vanlig fredag.

Imorgon ska jag till Amanda & äta frulle sen dra till staden för informationsmöte om working utomlands.
Ska bli kul!
Fåse vad man tycker om det,tro jag är ganska på att jobba utomlands. Bli mer självständig så man inte är så beroende av sin familj & deras hjälp & vänners hjälp.
Ska klara mig på egen hand, fåse hur det går men tro det går fint.

Oj, ha verkligen saknat att skriva ut allt såhär på bloggen, jag är inte ute efter många läsare utan kul att driva den & skriva ut det man vill ha sagt men inte vill säga just till sina vänner så dem få läsa det istället. Tycker om att skriva, Skrev ett inlägg förut som jag raderade för jag tyckte det blev för personligt om mig & känsligt. Handlade om relationer & sånt. Men när jag väl läste vad jag skrev så skrev jag hela tiden, fråga fråga fråga, så det lät dumt att skriva det utan jag frågar detta till den personen eller personerna som jag vill veta ngt av. NI fattar noll nu men det är bra!

Ne pardiset nu.

BYE!


Kommentarer
Postat av: Ela

Åh vill också flyttta utomlands o jobba!! Hur funkar det?! Tell meeeee! Vill följa med :)

2010-12-08 @ 00:54:29
URL: http://elaelak.blogg.se/
Postat av: mli :)

Man kan gå genom arbetsförmedlingen & få information & hjälp! För jag vill inte söka på egen hand eftersom det är så svårt om det är seriöst jobb hur man ska bo osv, så kontakta af för dom ha informationsmöten varje vecka tro jag :)

2010-12-08 @ 01:04:07
Postat av: Anabd

2010-12-08 @ 09:14:53
Postat av: Amanda

Yooou are back :) Ja va roligt om vi drar utomlands och jobbar, hoppas :)

2010-12-08 @ 09:15:41
Postat av: mli :)

ja, idag fick vi bra info ju, är riktigt sugen på att dra :)

2010-12-08 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0