fridayyy

hej !
som vanligt ha jag "glömt" att uppdatera.. Men va ute i onsdags & det va kul! va först hos Jeppe sen blev det KM sen hem ;)
Igår blev det seriedag, kollade på DHW & grät som en liten bebis..  kollade på 5 avsnitt av One Tree Hill !
På kvällen kollade jag såklart på Paradise Hotel Finalen !!
Tråkig final kan jag säga men en värdig vinnare, grattis Emanuel!!

Mina vänner vill till Palace ikväll men vet inte riktigt om jag känner för det, vill nog ta det lugnt tills juldagen & nyår faktiskt!! För jag tro det blir palace på juldagen iaf!
& varför är jag uppe såhär tidigt!? jo, ska med Amanda till hennes coach sen blir det stan eller ett besök på vår gamla skola!

Somnade typ vid 10tiden igår , hur skönt som helst. Det osköna är att jag drömde ett hemsk mardröm..
En äldre man står utanför min dörr, mitt på ljusa dagen. När jag & min kompis ska dra till bilen så jagar han oss & säger hotfulla saker. Helt plötsligt förvinner både min kompis & mannen så jag sätter mig i bilen där min katt också på något konstigt vis sitter. Tänkte att där måste jag gömma mig men sen drog jag iväg med bilen  & det blev sommar, körde mot norrliden sen in mot stan. Sen var jag i Stockholm på T-centralen med min bror där jag ser mannen igen & vi springer. Tydligen så hade det hänt något på centralen, allt var förstört, väggarna var nerrasade. Sen var vi ute jag & min bror med massa vänner & drack sen vaknade jag, helt konstigt att allt hängde ihop ?
För det brukar inte mina drömmar göra, först drömmer jag en dröm sedan en annan..
& nu kommer jag ihåg en sak, en rolig sak. Min dröm var som filmen Inception, jag kommer ihåg i sista scenen av min dröm så säger jag att jag "drömde" en mardröm fast sen säger jag att det var i min första dröm det hände men han kan komma tillbaka med att han  inte fattar att han är ute efter mig. Likar ju väldigt mycket Inception ? haha!!
Jag är sjuk! drömmer sånna drömmar så jag är livrädd att gå upp på morgonen när det fortfarande är mörkt ute & ligger å håller om min katt selma i famnen & den andra ligger vid benen,

Ja nu ha jag skakat av skräcken, alltså jag kan se skräckfilmer, helt sjuka filmer utan att bry mig så men när jag drömmer helt annorlunda..
Okej, blev paranoid när jag såg Paranormal activity men det var för jag tro på sånt..

Ne nu ska jag dricka mitt kaffe sen göra mig iordning & kolla på Vakna med Thevoice!!


Byee.




me and Lil J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0