för dig ska jag göra det tusen gånger om.

idag är det Daniel Adams-Ray- Gubben i lådan som gäller!

Heej igen!
Ja det gick bra på infot om att volentärjobba utomlands! riktigt sugna blev vi på det jag & Amanda!
dem som ej blev sugna på det var mina vänner, men vi fåse hur det blir helt enkelt, det är inte ännu liksom. Jag ha 2 månader på mig att bestämma!
Men om vi lämnar detdära så ha jag precis duschat & ska strax ringa Johanna & fråga henne när hon kommer in till Kalmar. Vi tänkte dra & softa på KM ikväll, låter härligt va? lite fotboll & några roliga vänner. Helt perfekt!

skriver imorgon då, för nu ska jag fixa mig iordning & ringa Johanna!

Byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0