dagen innan julafton som jag kallar liljulen!

Heyy
guud va tiden ha gått fort det är sjukt..
känns inte som att det är julafton imorgon.
idag ska vi fira liljulen, kommer bli mysigt, det bli thaimat & feet of africavin, låter juligt va? ;)
tänkte det bli så mycket julmat imorgon & sen äter man den maten säkert 4-5 dagar efter med släkten..
så det bli gott med lite thaimat & trevligt sällskap.
nu ska jag förbi modehuset med mamma & hitta en juldagsoutfit, fåse hur det går..

ha en bra dag, & om jag inte skriver imorgon så säger jag GOD JUL nu & ha en riktigt trevlig julafton allesammans :)

byee



haha, hittade denhär bilden såg knappt att det va jag , det är jag som sitter ner;)
den togs i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0