busy & fun dayy.

Heey

Vaknade kl.6 ju sen drog jag till Mändy innan 9 sen tog vi bussen till stan där jag följde med henne på ett coachmöte.
Efter det så gick vi lite på stan sen gick vi & fikade med en vän till mändy som heter Maria, mycket trevlig fika hade vi & mycket skratt.
Jag & mändy tänkte dra hem efter det men sen ringde samer & ville fika med oss men vi tog en lunch på Ikea istället, mycket gott & kul !! mycket skratt där med..
kom hem sen vid halv 3 & mändy följde med hem till mig satt å snackade lite här sen bestämde vi oss för att jag skulle komma förbi hennes vän sen & dricka lite vin sen hade jag & mamma snackat om att äta ute ikväll men det tro jag inte bli av. Men det blir ingen utgång ikväll tro jag inte, är inte riktigt sugen på det.
Nu ska jag fixa lite här hemma sen göra mig iordning!


BYEE!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haft en mysig dag med dig idag :) Ses ikväll <3

2010-12-17 @ 15:51:23
Postat av: mli:)

javisst va det en mysig dag! ja visst :) <3

2010-12-17 @ 16:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0