varit duktig!!

Hej:)
Idag gick jag till skolan, väldigt skönt väder jue! I skolan gick det fint!
Sen gick jag hem från skolan som va fruktansvärt varmt, värsta sommarvärmen!!
När jag kom hem blev det byta om till tunna kläder, shorts å linne. Bryggade lite kaffe sen ut på balkongen å sola lite men det va för hett där ute så slutade med att man fick sitta inne.
Efter det blev det att klippa Mami, blev väl bra tycker jag!
Blev ytterligare en kopp kaffe till å scrubs på tvn, sen va jag tvungen att sätta igång med läxorna, hade svenska att göra,historia(Franska,amerikanska,något annat revolutionen) började med att leta fakta till nya uppgiften i historian där jag ska skriva om Palestina/Israels konflikter, det gick bra, hittade en väldigt bra sida där det fanns nästan allt jag ville ha till mitt arbete:)
Ja, känner att jag ha varit duktig! Känns skönt att inte ha något efter sig så när det är så kort tid kvar till betygen sätts. Dem sätts i slutet av maj, sen är det bara att tagga inför studenten!!!!!:D Kommer bli askul:D


nu ska jag kolla på film å försöka sova,


Puss på er sötnosar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0