vaaalbooorg!!! mja lite pepp;)

Hallo everybody:D
Igårkväll blev det film å mys med ett par vänner, vi va uppe rätt länge å kollade på never break down!! å den är sååå bra kan se den tusen gånger om!!
Idag blev det praktik å laga mat å fixa inför redbulllördagen på Palace, ganska soft! Efter det blev det att luncha med Mamy sen åkte hon till söderåkra sen gick jag några ärenden på stan sen mötte jag Jullan å gick med henne en stund på stan å följde med henne till din frisör en stund i väntan på skjuts hem;)
& VAtuuuusan glömde det viktigaste av ALLT!!! Min studentklänning köpte jag idag, inköpt på MQ vit såklart sen säger jag inget mera, kommer bilder på den i slutet av maj , känns så tråkigt å lägga ut bilder nu , få bli en suprize liksom;)
Nu sitter jag hemma å min bror ha en liten "förfest" med grabbarna, dom är rätt lugna men också rätt fulla, redan.. haha, rätt kul faktiskt, blir rätt pepp själv på att börja förfesta snart, blir förfest här i berga, blev ändringar nu, skulle varit hos grannen men festen blir istället vid BC, !!
Nice!!!

Nae nu ska jag duscha sen göra mig iordning



Puss på er sötnosar:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0