solen skiner:)

hej hallå bloggen:)
Känner migg pigg å glad idag, det är bra för jag ha varit lite sur när jag ha haft min magvärk nu ett tag tillbaka..
Inte för det är bättre med den nu, vaknade runt 4tiden å kände mig illamående att jag inye kunde ligga på sidan, helt konstigt. Men ska ringa doktorn idag!
Annars hade jag en lugn helg pga av magen, i fredags hade jag planerat att gå ut på Palace men fick så ont så jag gick hem från "förfesten" å gick å la mig tidigt ganska skönt!
I lördags så va jag med Amanda när hon matade katterna hos sin kompis som är bortrest där vi tog en fika också, senare på kvällen började jag å mamma baka en massa, mums!! jag kollade på, ja, vet inte vad det heter men dom söker en Julia (Romeo&Julia) en tjej som ska spela henne, så det är massa tjejer som uppträder på olika vis, sjunger, dansar , spelar teater. I lördags sjöng dom å förmedlade känslorna i låtarna å jag kan säga att dom var väldigt duktiga!! Shirin är ju min lilla favorit & Frida.
Ne nu måste jag dra till bussen,


Puss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0