fredagsmyyys med simon!!!!

Hej hallå bloggen:)
idag har jag gjort nationella i svenska B & det gick fint tro jag, skrev ett reportage om ett par som är förälskade alltså att jag interjuvade dem om kärlek om hur dem träffades. Kändes bra iaf när jag hade skrivit klart det.
Efter skolan blev det stan en stund & maxi efter det! Sen ha man varit lite babyvakt åt söta Maja som snart är ett år, så snäll hon är!!
Nu sitter jag å dunkar Train-soul sister medans jag väntar på Simon, blir en lugn å mysig kväll !!
Imorgon blir det att fira bröderna brolin för dem fyller 20år:* kommer bli askul!! :)


Nae, nu ha jag nog inte mera å skriva.


-livet blir bättre när man vet vart man ska.



PUSS PÅ ER SÖTNOSAR :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0