:)

DAGENS VILL HA: min egna frisör å stylist.livet skulle bli så mycket enklare ;)

DAGENS PLANER: skolan & några andra viktigheter.

DAGENS SAKNAD: mina nära kompisar, ha inte sett dom på länge..

DAGENS DROG: Kaffe!!!!

DAGENS FAVORIT: scrubs;)

DAGENS KÖP: äe ingeting så, bara smoothie på ica;)

DAGENS GODIS: inget faktiskt, är ingen godisätare så!

DAGENS HUMÖR:
bra humör som jag skrev innan i bloggen, väldigt glad.

DAGENS ORD: trash, säger det till allt typ, fast menar inget illa så;)

DAGENS KLÄDSEL: svart tunika från gina, jeansleggins, kofta från HM, scarf, vet inte vad den är köpt faktiskt ha haft den ett tag;)

DAGENS SMINK: det vanliga man bruka se mig i:)

DAGENS FRISYR: mittbena, platt hår å använt volymmastern så jag fick lite volym i håret.


ha tyvärr ingen bild på hur jag såg ut idag men tro beskrivningen va ganska bra;)

Puss på er:)

Kommentarer
Postat av: josss .

snott min lista ? ;)

2010-04-21 @ 15:00:11
URL: http://underligaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa, läste din blogg så såg jag den listan å tänkte den vill jag också ha;)

2010-04-21 @ 17:15:54
Postat av: josss .

gutt ! haha :)

2010-04-24 @ 14:06:58
URL: http://underligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0