då var helgen över!

Hej:)
Igår var en stressig dag , mycket att göra å som hände. Men lyckades att hinna med att göra mig iordning sen blev det att gå till Amanda där vi tog oss ett par vinglas, mycket trevligt! Runt 6 åkte vi till Henke & Niklas som vi skulle fira för dem fyllde 20år igår , kan säga att det va den roligaste festen på länge, det roliga v ar nog att tre av våra lärare kom förbi å drack lite med oss!!  Iaf väldigt lyckad kväll!!
Kom väl hem skaplig tid, stort tack till robbie som följde mig hem:)

Planerade idag att ut å jogga men det klarade jag inte för min mage sa neeeej!! fick magkramp.. inte kul men blev att gå en promenad med min bror å Mami !
Annars ha jag inte gjort så mycket, haft lite tråkigt faktiskt..
Ahopp,imorgon är det ny vecka med nya möjligheter å roligheter;)

ja så ligger det till, ska kolla på A Lot Like Love nu å försöka sova:)








Puss på er sötnosar:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0