Baaaaack.

Hej bloggen.
har inget direkt bra ursäkt varför jag inte ha uppdaterat, ha inte haft intresset till det..
sist jag skrev skulle jag till Stockholm som var a big disaster.. inget jag vill skriva här i bloggen.
Få väl bli att åka till Sthlm å sommar då det är varmt å mysigt!
Just nu är jag sjuk, ha blivit jätteförkyld. Blev det i söndags då jag somnade kl.8 & vaknade dagen efter kl.1 på dagen å kände mig som en död fisk!!! idag kan  jag säga att det är på bättringsvägen fast nu har jag fått ont i magen, kanske för jag ha hostat en del..
Men det är bara att tänka posetivt, blir väl frisk snart!
Hade lov veckan innan, gjorde väl inte speciellt mycket så, blev mycket fest.
I onsdags så fick jag en box rakt i ansiktet av någon dude, alltså jag var bara i vägen, ha ha! inte som att jag fightas med killar, no no..!!  Men det var väl inte så farligt bara att jag tappade lusten att vara kvar ute så drog hem tidigt.
På fredagen var jag på fest med Linnea & Jullan hos David & Daniel, kan säga att det var den roligaste förfesten på länge. älskade lägenheten också, asfin va den menar jag då.
sedan blev det utgång en stund, var väl sådär.
Lördagen blev det utgång med Johanna (moster) å Mami på harry´s, som var en lyckad kväll, hade hur kul som helst!!
Sen som sagt blev jag sjuk..
Är ledig imorgon så då blir det vila!!

men uppdaterar mer imorgon:)

Puss på er:)



Kommentarer
Postat av: mammi

Ja det var sjukt roligt i Lördags o gissa om jag behövde ha lite roligt <3<3<3

2010-04-13 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0