tråkig söndag.

Hej alla:D
förlåt ha inte uppdaterat sen i fredags men glömmer bort ibland att jag ha bloggen.. shame on me;)
igår då va jag först på stan med simon & jossan det va trevligt:)
efter det så blev det förfest hos sofi amandas syster, det va kul ! inne i stan va vi först på bistro sedan blev det palace, å jag kommer inte ihåg något sen halv 1 kanske:/ synd om mig! förlåt alla om jag va jobbig!
hade kul den tiden jag kommer ihåg;)
idag ha jag varit på sjukhuset hos mormor, va där typ i några timmar, kollade på tv å satt å snackade:) mormor blir bara bättre å bättre(y) ASBRA!!!

är så tröööttt så det blir väl kolla dendära filmen kl 9 sedan sova, kommer inte orka se den.






PUSS på ER:)<3

Kommentarer
Postat av: Michael Barck

Jag hoppas verkligen att allt bli bra med dig och din familj. Du har väldigt bra kort på dig och du har en väldigt bra blogg måste jag säga. Läser din blogg varje dag faktiskt och så ofta jag hinner och kan. Hoppas att vi kan träffas någon dag med. Ha de bra och hoppas att allt bli bra nu. PS. har faktiskt haft en blogg själv. DS

2009-09-20 @ 22:34:02
Postat av: mli:)

jodå, allt är bara bra:)

tack så mycket, en trogen läsare gillar jag:)

kan ju ta ditt nummer så kan jag messa dig någon dag.

ha det bra!

2009-09-20 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0