ska jag?

Hej alla:)
Idag ha jag varit på praktiken det va nice, slutade kl.12 fast när jag kommer hem så va det låst å lilla emelie ha ingen nyckel;)så fick vänta på mami i 45 minuter men tvingade hit en kompis å vänta med mig sålänge,så farligt va det inte ändån!
Nu ha jag precis kollar på idol, va ha hänt med folket? brukade va så bra sångare innan ju? det va typ 3-4 stycken som jag då tycker va bra å då gillar jag dom flesta som kan hålla tonen å hela den grejen men idag va det kattastrof!!(om det stavas så?)
Men iaf till ska jag?
Jag ha funderat nu någon vecka om jag ska klippa mig pach(alltså kort där bak å rätt så långt framme då) sedan slinga mitt hår i mörka blonda slingor, men vågar jag det?
det är frågan det, & nu ha jag typ barbieblont hår & axellångt hår ! jag vill ha långt hår men jag vill också förändra mig men få tänka mer på detta, ni få gärna ge mig tips, kommer uppskattas:D

Nu blir det att fixa lite till med mitt hår, ha haft hårinpackning i håret för jag färgade håret i förgår(bara utväxten dock) men tycker ändån att mitt hår blir slitet & jag klippte topparna nyss men nu känns håret ganska bra.
ha sån bad hairday idag!!! så tråkigt.


PUSS på ER<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

2009-09-24 @ 21:47:39
Postat av: Michael Barck

Jo jag tro det bli fint på dig faktiskt, det med pach. Fast jag vet ju inte med att färga ditt hår, det har jag nog svårt att se dig i. Men det är vad jag tycker, och sen är det upp till dig hur du vill se ut i håret med :)

2009-09-24 @ 23:07:24
Postat av: mli:)

Oh tack, det bli en suprice helt enkelt för er som läser:)

2009-09-25 @ 07:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0