shit va bra!!

Hej alla:D
Min katt är tillbaka, helt sjukt! han va borta i 5 dagar! han låg under en bil på parkeringen, vilken jävla tur att mamma gick med på att köra mig till ica annars hade vi inte hittat honom! men när vi tog upp honom så duschade jag honom för han luktade olja eller något, sen luktade han gott så jag kunde röra honom;)
iaf är asglad för han är hemma för han är min favorit:)
det känns att vi bara går två dagar i veckan i skolan, vill gå iaf tre dagar! inte för att jag ogillar min praktik, men det känns som man knappt hinner träffa alla och hinna med allt!
Jusde kan skriva om vårat projektarbete:D vi är en grupp på 5 tjejer som är:jag.Amanda,Ida,Fia och linnea, vi ska fixa en fest för alla treor på skolan typ som en avslutningsfest fast här få man festa:D så vi ska fixa lokal,musik,snacks/mat. tro det kommer bli kul, vi gjorde en marknadsundersökning i skolan vilka som ville komma på festen och dom flesta ville:D
så det är vårt projektarbete/UFföretag!
& nu sitter jag å dricker kaffe & lyssnar sönder pitbull-hotelroom :D fett bra låt, älskar pitbull!!!!
Jobbar ikväll på vallen, så gott folk ut å festa ikväll:Dkul när det är mycket folk:)
Ledig imorgon,fåse vad som händer då! söndag jobbar jag på hotellet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0