så slööö

Hej alla:)
som sagt jag är slöö idag, i skolan va jag så trött å hade ont i huvudet,orkade knappt göra något..
när jag kom hem åkte vi till mormor till sjukhuset,hon kommer hem imorgon(y) asbra:)
ha prov imorgon ha pluggat lite men orkar knappt plugga, vet inte vad det är med mig:S
inte så pepp att göra läxor eller något som ha med skolan å göra, längtar till min praktik!!!
amanda ska börja på min praktik på onsdag, väldigt trevligt tycker jag:D då kan vi flumma runt där tillsammans;)
tänkte på att jag fick ett erbjudande att följa med till köpenhamn i helgen men jag sa nej för kände nog inte för att vara ensam tjej å fick inte med mig någon tjejkompis dit men nu ångra mig allt, men vi ska åka ett gäng kanske nästnästa helg det kommer bli kul,känner att man behöver dra iväg lite på en wekendresa eller något sånt, trött på kalmar,fast hade rätt kul i lördags förutom att jag fick blackout, tro nog att det blir kul att sticka iväg för då festa man på ett annat sätt & man behöver inte oroa sig för att komma hem för vi kommer bo nära å så:)
I helgen blir det ullared med mamma,jossan & madde, kommer nog bli kul det med, kvällen få det bli fest hoppas jag,haha fan va jag vill festa;)
vill inte att det ska vara höst redan nu, vill ha sommar å varmt å uteservering:)
men det goa med hösten är ju modet:D
stövlar,stickade tröjor,gulliga halsdukar & vantar:D me LIKE.
ne nu få jag skärpa mig å börja plugga annars bli det är fett stort IG på de provet å de vill jag absolut inte.

så ha det bra alla bloggläsare:D

PUSS på ER<3


Kommentarer
Postat av: Michael Barck

Klart du klara av provet, du har ju betydligt mycket lättare än vad jag har. Jag har typ prov nu på fredag och allt är på engelska. Hoppas att allt gå bra på din praktik och att allt gå bra i övrigt. Ha de bra iaf. Kram PS. mitt nr är 0733-544822 DS.

2009-09-21 @ 22:07:22
Postat av: mli:)

tack så mycket:)

oj lät inte kul det, detsamma

:)

2009-09-21 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0