Otur eller vad?

försov mig idag, ställt klockan på kvart i 6 men stängde av det å somnade om.
sedan ringer det som tur på hemtelefonen så jag vaknar!!m men ändån ha ju försovit mig!
Mamma kunde inte köra mig, å robban hade inga pengar ute till bussen så jag tänkte jag går till berga centrum & tar ut pengar och tar bussen halv 9, men när jag ska ta ut pengar så tar automaten mitt kort:S alltså ha hunnit slå in kod å summa å att jag ville ha minneslapp!! så inga pengar inget kort! så går hem igen,tänkte att jag kunde gå till skolan ändån,ganska fint väder men så kom jag på att banken ha bara öppet till klockan 4 å då slutar jag skolan så jag väntar hemma till10 så ta jag ut pengar sedan dra till skolan!
detta kallar jag otur! fan va jag stressade..

det va min moergon det!

skriver senare:)

xoxoMli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0