Onsdag

Hej alla bloggläsare:)
Igår va jag ju hemma, mitt huvud höll på att sprängas:/
men idag är det lite bättre så då blir det praktiken snart!
Pluggade en massa igår iaf för jag kände att annars gör jag inte det alls;)
Tidigt idag på morgonen kom min kusin Jonte som är 7 år hit för mamma ska passa honom:)
kan säga att mina katter är aströtta för jonte ha busat med dom i en timme eller något;)
jag drar nog kvart i 9 & nu står min kusin å tjatar om att han vill spela super mario, det ska han få snart när jag är klar:)



PUSS på ER<3

Kommentarer
Postat av: Michael Barck

Hoppas du inte har för ont i huvudet. Hehe:P, så du spelar super mario, det visste jag inte att du spelade sådant. Fast det är klart, jag spelar ju också "gamla" spel när man är hemma så. Hoppas att de gå bra med provet imorgon. Ha de gött. Kram

2009-09-23 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0