Lördag

Hej alla:D
igår jobbade jag från 10 till kl.1 det va kul fast det va mycket tjaffs å dom flesta ville komma in gratis! en kille skrek på mig rejält om att han hade ingen stämpel men att "vakten" hade sagt att han skulle gå in å ta en från mig för han han inte hade fått en, då sa jag det kan jag inte göra, han stod å skrek så jag ropade på vakterna men den arga kille vann, han fick gå "gratis" .. där blev man sur!
Efter jobbet så va jag lite på palace en stund sedan drog jag till bistro & träffade lite kompisar sen drog vi hem runt halv 3:) en trevlig+nykter kväll ! å många + i kanten igår:D

nu ska jag till söderåkra å kolla på fotboll:)



PUSSpåER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0