Life's a game but it's fare-

I break the rules so I don't care;)
Asbraaaa låt! Rihanna ft jay-Z & Kanye West-run this town!
idag försov jag mig, men kom  inte försent till skolan utan stressade nästan ihjäl mig innan;P
skolan va väl helt okej!
denna dagen ha varit seg & tråkig,helt gråååå dag!!!!!
vet inte varför men jag är absolut inte på humör för mycket!
så därför blev det tvtittande först när jag kom hem, 90210 !! (den äldre serien)
Runt 6tiden bestämde jag mig för att gå ut å gå,men det blev att jogga!
ashärligt faktiskt,inte för kallt å inte förvarmt,perfekt typ:)
kom hem sedan då blev det mer tv,haha!
& nu ska jag lägga mig i min säng som jag ha legat i dom närmaste tre timmarna å kolla BB!
& försöka sova:)

Sovmorgon imorgon till kl 12:D

XoxoMli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0