Hiss eller diss?

Kändisdjungeln?
det alla snacka om, så varför ska jag inte skriva lite om kändisdjungeln;)
Jag själv tycker inte att det ser så hårt ut att vara där plus att det är typ b-kändisar som är där,hade varit kul om det va dom största kändisarna i Sverige, ha börjar gilla kändisdjungeln ändån för Jannicke är med, hon är så grym & rolig;)
fast jag tycker om utmaningarna/tävlingarna dom har & att dom verkligen gör det. jannicke när hon va instängd i dendär kistan full med ormar å skalbaggar å sånt plus vatten, att hon klarade det, en sak jag aldrig skulle göra! inte ens om jag fick pengar direkt efter det, no no för kräsen är jag allt;)

så hiss eller diss?

jag tycker mittimellan:)





Idol !!
Där Laila Bagge,Anders Bagge & Andreas Carlsson sitter i juryn, och bedömmer om svenska folket kan sjunga eller inte.
Gillar denna juryn mer än den första, inte för att säga att dom är snällare, utan dom kan vara både snälla & elaka på ett bra sätt. Dom är goa männsikor som förstår humor.

Inte ens fråga om det är en hiss eller diss, HISS:)








Roast på burns

-Elak men kärleksfull hyllning av kända svenskar

Ett program där svenska komiker "dissa" varandra rejält & det är kul faktiskt!
Panelen består av Petra Mede, David Batra, Magnus Betnér och André Wickström. De får dessutom sällskap av ytterligare komiker som är speciellt utvalda för att kunna driva med veckans roastoffer.  Bland dessa ser vi Johan Rheborg, Sissela Kyle, Soran Ismail, Felix Herngren, Cecilia Frode, Fredrik Andersson, Fredrik Wikingsson, Hasse Brontén, Martin Soneby, Kristoffer Appelquist, Özz Nujen och inte minst Peter Wahlbeck som roastar både den ena och den andra.
Såg ett avsnitt på datorn förra veckan då Petra Mede roastade Pernilla Wahlgren, till en början va det roligt men mot slutet började Petra skämta om Pernillas förra man som ha misshandlat henne svårt i flera år, hon sa något i denna stilen: typ att hon förtjänade att bli misshandlad av hennes förra man.
Jag tycker det är absurt!!! tycker inte om de skämtet, Petra sjönk lite i mina ögon där!
Fast skrattade igår när jag kollade på programmet när Petra skämtade för hallå hon är ju rolig men ibland så går komikerna för långt! det är en sak dom måste tänka på!!!

Hiss eller diss?
Hiss när dom inte går för långt!
Diss när dom går för långt!
Men annars väldigt roligt program, som går på kanal 5 !






så skriv va ni tycker om dessa program, hiss eller diss helt enkelt!

PUSS på ER<3

Kommentarer
Postat av: Michael Barck

Ja, jag tycker att Kändisdjunglen är helt klart hiss, likdant med Idol men däremot vet jag inte något om det sista programmet xD.

2009-09-22 @ 12:10:37
Postat av: Din älskling

gillar kändisljungeln

idol är bäst

2009-09-22 @ 14:28:54
Postat av: Daniel

Kändisdjungeln - SOLKLAR DISS

Idol - HISS

2009-09-24 @ 21:59:03
URL: http://daeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0